Grafički dizajn
Kvalitetan dizajn je jedan od osnovnih preduslova za dostizanje dalekometnog marketinškog efekta . Kada čujete „i-phone“ – vidite zagriženu jabuku. Kada izgovorite „Koka-kola“, prva pomisao vam je na crvenu boju brenda, a ne na negativnu, crnu boju same tečnosti.
Grafički dizajn
Kreacije grafičkih dizajera su svuda oko Vas, a da toga niste ni svesni.
Svaka ambalaža, etiketa, flajer, natpis na prodavnici, prošao je u pripremi kroz grafičke programe nekog dizajnera.
Osvrnite se oko sebe, pogledajte ispod miša, vaš odštampani podmetač delo je grafičkog dizajnera. Pogledajte kroz prozor, vidite bilbord, kamion sa natpisom na ciradi, ili logo na izlogu lokalnog kafića. Sve su to dela grafičkih dizajnera.
Treba napomenuti da su proizvodi grafičkih dizajnera puno više od pukog crteža „na papiru“.
Vizuelni identitet svake firme čini mnogo više detalja od samog logotipa. Kvalitetan vizuelni identitet znači dobro pozicioniranje u svesti potrošača. Grafički dizajneri samim tim moraju vladati i veštinama iz domena psihologije.
Najbolji primer navedenog je priča vezana za logo brenda „Heineken“. Davne 1873. proizvdena je prva kap tečnosti zlatne boje u ovoj holandskoj fabrici. Narednih nekoliko GODINA fabrika piva posluje lokalno. Godine, 1875. Heineken se probija i na francusko tržište, dobija nekoliko priznanja za kvalitet, ali bez većih efekata po značajnije povećanje prodaje.Godine 1975. godine, kompletna proizvodnja Heinekena odvija se u jednoj fabrici u Holandiji. Ambicije su velike, ali tražnja na tržištu ne raste. Vlasnici dolaze na ideju da osavremene logotip. Dizajner je na originalnom logotipu promenio samo jednu, naizgled nevažnu, sitnicu i Heineken je postao svetski brend. Slova „e“ zarotirao je za nekoliko stepeni,želeći time da predstavi ljude koji se smeju kada konzumiraju pivo. Ovaj detalj toliko je promenio percepciju ljubitelja piva prema ovom brendu, da je proizvodnja prosto eksplodirala i Heineken je postao pivski brend broj 1 u Evropi.
Da grafički dizajneri moraju da poznaju i tržište na kom želite da nastupite sa Vašim brendom, dokazaće Vam nastavak priče iz prethodnog pasusa.
Za osvajanje Amerike bio je potreban jos jedan estetski zahvat oko koga je napravljen kompromis. Crvena zvezda, prepoznatljiv detalj u okviru Heinekenovog logoa u SAD-u je imala negativnu konotaciju. Za vreme Hladnog rata, narod SAD-a je jednostavno zvedzu tu boje usvojio kao simbol komunizma, a ne revolucije, što joj je originalno značenje. Pa je tako za proboj na američko tržište korišćena, a i danas je u opticaju verzija sa belom zvezdom, nalik na onu sa zastave SAD.
Ukoliko i Vi želite da prikažete Vašu firmu u najboljem svetlu i doprete do svesti ciljne grupe potrošača, obratite nam se, ponudićemo Vam nabolja vizuelna rešenja, koja će samo za Vas kreirati i izraditi naš tim dizajnera
Neka katalog zadovoljnih klijenata posluži kao dokaz o iskustvu i umešnosti naših grafičkih dizajnera.